PRESTATIEAFSPRAKEN WONEN KRIMPENERWAARD 2019 – 2022

Prestatieafspraken

Voorwoord
De gemeente Krimpenerwaard, QuaWonen en het Huurdersplatform Krimpenerwaard – Huurders Belangen Vereniging Lekkerkerk, Huurdersvereniging Ons Belang en Huurdersvereniging Samen Wonen – vinden elkaar als gelijkwaardige partners in de dialoog over de Volkshuisvestelijke opgaven binnen de gemeente. We zien het maken van prestatieafspraken als een mogelijkheid om die opgaven op gewenste wijze samen op te pakken. Het maken van prestatieafspraken is een middel om samen te werken aan ‘goed wonen in de Krimpenerwaard’. Bovendien biedt het kansen om initiatieven van gemeente, QuaWonen en de lokale huurdersorganisaties beter op elkaar af te stemmen. Zo kan er meer bereikt worden dan wanneer partijen los van elkaar handelen.

Lees hier meer